Förutom att jobba som en gris så har jag också…

äh, vafan! Jag har i princip inte gjort något mer än att jobba känns det som.

Jo, jag har levt min första sommar som singel sedan sommaren 2005. Om jag skrev här fullständigt anonymt och i full förvissning om att ”rätt” personer läste så skulle jag kanske kunna skriva en mer utförlig analys om hur det har varit, men nu är så icke fallet och därför lämnar jag den biten hyfsat utanför.

Inte för att jag har levt något rafflande liv med nya famnar hit och dit (eller?!), utan för att en hel del känslor och tankar ändå har bubblat upp. Både positiva och negativa. Det har varit spännande att möta och lära känna sig själv, såhär 10 år senare. Vem är jag nu? Vad vill jag? Vad gillar jag? Vad ogillar jag?

Helt kort kan jag säga att jag är väldigt nöjd med att inte vara i ett förhållande. Med det menar jag alltså att jag a) känner mig tillfreds med beslutet att skiljas och b) känner mig än mer tillfreds med att vara singel.

 

