Har några saker på min to do-lista. Det har jag ju onekligen.

  • Skriva mkt viktiga saker och skicka iväg till lärare och kanske någon gång bli godkänd i den där jäkla metodkursen som jag har förträngt alldeles för länge nu
  • Göra några slags gymnastiska övningar för att kanske slippa ha så ont i ryggslutet som jag har nu
  • Städa köksgolvet
  • Sortera bort alldeles för barnsliga leksaker
  • Fota kläder och försöka kränga dem på diverse säljsidor
  • Hämta ut mitt leg, som blev klart för någon vecka sedan
  • Hämta ett par skor, som jag inte hann (ok, orkade) hämta hos skomakaren i fredags
  • Hämta ett paket, i vilket det ligger en bok, som jag ska läsa 10 kapitel i inför torsdagens föreläsning. Eller är det ett seminarium?
  • …eh, kolla upp om det är seminarium eller föreläsning jag ska på på torsdag. Viss skillnad. Viss.

Det är inte så att jag saknar saker att göra.

Alltså. Sätter jag mig såklart och tittar på valet av ny andre vice talman i riksdagen. Sjukt spännande. Verkligen. Och smart dessutom. Känner mig bra på att disponera min tid.

