Jag vet inte vad det som har hänt med wordpress, men alla mina inlägg försvinner!

Jag satt här och skrev ut lite själ och hjärta, tryckte på publicera-knappen och så ”poff” var både själen och hjärtat borta!

Försökte en gång till, men med lite mindre själ och hjärta, sådär som det lätt blir när man upprepar sig.

”Poff”, så var det också borta.

Någon dag senare försökte jag igen. Inte längre själ och hjärta. Lite mer trams och utfyllnad. Men det försvann också.

Jag försöker väl trycka på publicera-knappen en gång till. Men alltså. Det tar emot en del. Det gör det.

Jag har liksom haft svårt nog att skriva på sistone. När det då kommer en massa tekniskt trams ivägen så är det lätt att ge upp helt istället för att kämpa på. (Hej! likheter med livet i övrigt.)

Random bild på ett mjölkpaket med sjuuukt lång hållbarhet!

Random bild på ett mjölkpaket med sjuuukt lång hållbarhet!

