Idag har jag tydligen bloggat på den här adressen i 5 år. Hipp hurra för barbafjant.wordpress.com!

(Bloggat på andra adresser har jag däremot gjort sedan 2005. Och innan det hette blogg skrev jag dagbok på nätet från 1998.

Åh, just nu blev jag lite ledsen, för jag upptäckte att min gamla hemsida inte finns kvar på passagen längre. Hoppas verkligen att jag har sparat den på externa hårddisken! Det är lite roligt att läsa dagboksinlägg från när jag var tonåring, blev tjugoåring, fick jobb, flyttade utomlands åsåvidare. *torkar nostalgitårar*)

Innan jag hade någon aning om detta femårsjubileum roade jag mig med att gå till tandläkaren. Där var jag ytterst modig. Eller feg, det beror på hur man ser på saken. För första gången på 20 år lagade jag en tand utan bedövning! Det berodde egentligen inte så himskans mycket på att jag var särskilt modig just idag. Det var mest så att jag har en ny tandläkare, som inte frågade om jag ville ha bedövning. Och jag är så van att alltid få det, att jag liksom glömde säga till.

Så tänkte jag att det kunde vara ett bra tillfälle att testa hur det är utan bedövning. Det var ju faktiskt helt okej. Och väldigt skönt att inte dregla hejvilt efteråt!

