Det behöver väl inte förtydligas om jag har hört dem från min egen eller någon annans mun? En del kan också ha tillkommit som ”tänk om-repliker” under rödvinsfyllda kvällar, och har alltså aldrig levererats på riktigt, utan bara hittats på som roliga scenarier. Två av dem har enligt initierade källor fungerat. En har jag hört X antal gånger och den har verkligen aldrig funkat. Blä!

  1. Är det okej om jag kladdar lite på dig?
  2. Hej! Jag har en snickers i underlivet!
  3. Vill du följa med in på toa och titta på mitt underliv?
  4. På knagglig tyska: Vill du följa med in på mitt rum och se hur fullpackad min resväska är?
  5. Jag är med i Hell’s Angels.
  6. Min pappa är förresten också med i Hell’s Angels.
  7. Hej. *följs av stint stirrande*
  8. Tja degen! Ligger du här och jäser?
  9. Hej! Hur gammal är du?
  10. Wow, snygg gaddning/tattoo [viktigt att inte kalla det tatuering] bruden. Hur stor är den egentligen? Hö hö. *drar i kläderna och försöker titta efter*
