Temat för dagens utmaning är idag. Har jag för mig. Har glömt spara den bilden i min mobil och orkar inte googla fram den nu…

På förmiddagen var jag med den lilla tanten på babyrytmik. Blev blyg och vågade inte fota där. Alltså inga bilder från det.

När jag hämtade på dagis regnade det, så jag ville bara hemhemhem. Alltså inga bilder på cyklande unge eller höstiga löv.

Sen städade jag. Inte så att det ser särskilt städat ut i lägenheten, men så att dammet under soffan är borta, och så att vattnet rinner fort som vinden i handfatet. Blev fascinerad av hur jäkla mycket snusk som ryms i ett vattenlås och mindes plötsligt utmaningen. Alltså finns ett kort på en del av snusket:

20121004-001859.jpg

Sen åt vi fajitas, som jag glömde ta kort på pga stor glupskma.

Ja, och resten av dagen har jag också glömt att fota. Kul va!

