Idag är det den 14 september. Det har med andra ord gått lite över en vecka sedan Stella blev sju månader. Ändå har inget månadsinlägg dykt upp än.

Jag vet inte riktigt vad det är som gör att det där inlägget aldrig blir avslutat. (Det har legat som utkast i tio dagar nu.) Jag tror att kombinationen skriva + leta upp överföringskabel till kamera + upp överföringskabel till telefon + faktiskt föra över foton från kamera/telefon till datorn och slutligen sammanfoga bilder och text till ett inlägg är lite väl avancerad för mig just nu. Har kommit in i någon trist period, när jag varken orkar inleda eller avsluta projekt. Oftast inte göra något åt pågående heller…

Tänk om det kunde bli så att ett konstaterande jag är lat kunde leda till att lättjan försvann.

Bli inte förvånade om sjumånadersinlägget snart dyker upp!

