Jag har tidigare nämnt att jag gillar att testa nya grejer. Inte som i att hoppa fallskärm eller äta levande insekter (även om jag skulle kunna tänka mig båda de där grejerna, bara för att) utan som i att jag testar yoghurt, kontaktlinser och telefonsvarartjänster i mobilen.

Nu är det dags för en ny spännande produkt att prova och utvärdera. Smartson, som är de som arrangerar testerna, tycker att jag ska tipsa om dem och det gör jag gärna, eftersom jag tycker att det är så himla kul. (Okej, kontaktlinser var väl lite mer spännande än yoghurt. Och jag är lite ledsen att jag aldrig får testa saker. Trädgårdsredskap, barnvagn och bärsele är några av testerna som jag inte har kommit med i. Men lite yoghurt är ju också skoj!)

Klicka här för att komma till ansökningssidan.

Drickyoghurt som ser ut som öl. Kan väl aldrig vara fel?

