Etiketter

, ,

Jag tog ett djupt andetag.

Men luften gick ur mig.

Helt och hållet.

Först fick jag ett glatt besked: Jag klarade gårdagens omtenta!

Sen fick jag ett mindre glatt besked: Jag misslyckades så jävla kapitalt på fredagens tenta att jag inte tror att det är sant! 5 poäng av 24 fick jag! Nog för att jag vet att läraren brukar rätta godtyckligt. Och jag vet att jag inte svarade på alla frågor. Men hur fan jag bara kunde få 5 poäng på de frågor jag svarade på går över mitt förstånd!

Jag frågar mig själv om jag kanske är utvecklingsstörd. Tänk om jag har levt i en illussion hela mitt liv. Om jag inte alls hör hemma på universitetet. Om jag egentligen borde jobba på Samhall.

Jag har inte pratat med rättande läraren än. Det ska bli intressant att höra VAD som gjorde att det gick så fantastiskt dåligt.

Eller så blir det bara sorgligt och hemskt.

Fan.

