Imorrn åker Barbafjant till Stockholm, där hon ska fira att fantastiska Barbalaw fyller 30!

I väskan ligger en nyinköpt halvtantig kjol med tillhörande heltantig topp. Jag känner mig faktiskt vådligt nöjd med min nya outfit, även om kjolens passform hade kunnat vara bättre… När toppen sitter utanpå ser det helt okej ut, men det är ju alltid trevligt att vara snygg på riktigt och inte bara med kamouflage!

Nu stångas jag med livets stora frågor, som om jag ska ha vuxna mörka strumpbyxor, eller galet knallrosa. Bäst att låta båda varianterna få följa med!

För övrigt är det ju en stor lögn att något skulle vara nedpackat. Det ligger på sängen och väntar på att bli det. Och så ligger visst en del kläder i tvättmaskinen också och väntar på att bli upphängda lite varstans i lägenheten.

På återseende!

