Jag har inte ens blivit utmanad, men tyckte att det här var så roligt att jag inte kunde låta bli.

Ja, och så fick jag ju chansen att visa att allt i mitt liv inte handlar om Lelle…

Reglerna:

* Gå i in i mappen mina bilder

* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen

* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den

På bilden ser vi Helmers kusin Frans, som sover sött på fotpallen Knoppe! När kortet togs var han 4 dagar gammal. Egentligen skulle det bara ha varit drygt två veckor mellan de små kusinerna, men Frasse var en aning ivrigare än Lelle på att se vad världen kunde erbjuda, så det blev sex veckor istället! (Hej svägerskan! Hoppas att det är ok att din son hamnade på bild här! Och fotpallen, som du har klätt så snyggt och duktigt;-))

Jag känner ju nästan inga bloggare, men den som känner sig manad är välkommen att haka på!

