Antingen kan man ju vara pigg och glad och springa runt och träffa en massa kompisar när man är i sin gamla hemstad.

Eller så kan man kräkas så att man kissar på sig och bara vara ynklig.

Det var vad jag roade (?) mig med igår.

Idag mår jag bättre och hoppas intensivt att jag ska överleva en kväll som både inkluderar trerätters middag och sjuttielva flaskor vin.

Och så borde väl året summeras, nyårsaftonsinlägg som det här är.

Skitpluggererande – antingen en intressant kurs men konstiga klassisar, eller pissig skitkurs men bra klassisar.

Rolf som blev en Helmer.

Hemmarfruliv som inte riktigt var min grej.

2008 var ett bra år och jag är övertygad om att 2009 kommer bli ännu bättre. Då kommer jag:

Ta bort några procent av min kropp så att jag kommer i pre-Lellekläderna.

Läsa intressanta kurser och få attans bra betyg!

Ta mig i kragen och skaffa ett giltigt leg. (Det gick visst ut i augusti…)

