Än en gång har jag halkat ner i tradera-träsket. Denna gång dock mer som säljare än köpare. Jag sneglar ständigt runt i lägenheten och funderar på om det finns något mer att sälja. Snart har alla mammakläder rykt (utom favoritklänningen såklart!) så jag försöker även bli av med några filmer. Man kan ju alltid hoppas att andra har sämre smak än mig! (I ärlighetens namn kommer de där usla filmerna från den där jäkla filmklubben som jag var med i, och gång på gång glömd avbeställa månadens film.)

Måste erkänna att jag ångrar mig lite lite att jag lade ut annonserna som Köp Nu, vilket innebär att folk inte måste buda om dem, utan kan köpa till ett fast pris. Visserligen tjänade jag troligtvis mer på så vis, men ändå… Jag tycker att det är fasligt spännande att se om någon kommer lägga några bud på mina grejer. Och att följa budgivningen … det är ju hur säpnnande som helst!

(Detta skrivs trots allt av en kvinna som blir spelberoende av chokladhjulen på Liseberg!)

