Jag har på sistone blivit totalt tokbesatt av tradera. Hittills har jag shoppat för 408 kronor, eller om man vill ta priset utan porto istället; 279 spänn. Fyndigaste fyndet är en overall som kostar 545:- i butik, som jag bara betalade 125 för. Jo, den är visserligen begagnad, men hur mycket sliter småglin på sina kläder?

Dessutom har jag fyndat en synnerligen tokrolig dräkt, som ser ut som en liten finkostym, till Helmer. Jag är övertygad om att han kommer göra succé på alla fester där han har den på sig!

Dagarna kommer och går i en rasande hastighet, trots att det egentligen aldrig händer något särskilt. Om man nu inte tycker att det är vansinnigt spännande att ta bussen till Rusta för att köpa en torkställning och kanske en massa snask och snacks också, som jag tänker göra i eftermiddag.

