Ingen Rolf idag heller…

Däremot har foglossningen blivit helt galet smärtsam! Tänkte ett tag att det kunde vara en trevlig utflykt att åka iväg till Bergvik (köpcenter utanför stan) och kanske ta en glass och strosa (läs: vanka) omkring lite. Men jag har haft så förbaskat ont att jag inte velat lämna lägenheten på hela dagen. Funderar lite på om det kanske egentligen är Rolfs huvud som tar upp en massa plats som gör att jag har så ont. Jobbigt är det, oavsett vad det beror på.

Jag brukar visserligen ha lite småont, men inte hela tiden. Och inte så att det nästan är omöjligt att komma upp i sängen / halvlägga mig i soffan / ändra ställning / sitta på en stol mer än två minuter. Jag lyckades inte ens somna när jag skulle ta en tupplur förut, för att det gjorde så ont.

Näe. Ingen bra idé att blogga just nu. Jag är bara gnällig och oinspirerad. Och typ lika intressant som min mamma, som ringde förut bara för att meddela att hon inte kan läsa sms för tillfället, eftersom hon har i linser och läsglasögonen är borttappade. (Misstänker att samtalet även hade en del med rolfstatuskontrollerande att göra!)

Återkommer när jag är lite gladare.

