Jo. Det var det där med att lära sig att påbörja projekt i tid. (För att i sin tur kunna avsluta dem i tid.)

Det vill inte alltid lyckas så bra för mig. Alltså satt jag uppe till 01:55 inatt och skrev diskussionsfrågor till dagens lektion. Det var en osannolikt ansträngande ansträngning att ta sig ur sängen i morse, men det gick.

Tack och lov var det en kort dag idag, så jag är redan hemma! Funderade en liten stund på om jag omedelbums skulle ta och sätta igång med de uppgifter som både ska redovisas muntligt och lämnas in skriftligt om två dagar. Kom dock fram till att det nog behövs lite sömn först, innan jag försöker anstränga min stackars sömnfattiga hjärna.

Ååh, vad skönt det ska bli att få lura en tupp vid den här tiden! Det känns som att det var tusen år sedan jag kom hem så här tidigt!

Tjing, tjingeling! Nu drar jag mot sängen!

