Oftast har jag en ganska hög moral. Det tycker jag i alla fall själv.

Hur låg inkomst jag än har haft (har för mig att jag fick 3600:- i månaden när jag levde på soc) har jag alltid betalat min tv-licens.

Jag cyklar (nästan) aldrig mot rött ljus. Det har hänt, men inte många gånger.

Jag säger till när jag får tillbaka för mycket pengar i kassan. (Och för lite också, så klart!)

Helt enkelt så är jag himla duktig på att allt som oftast göra som man ska.

Men.

En sak gör jag inte.

Jag laddar inte ner musik.

Eller filmer.

Inte för att jag är så himla präktig och rättskaffens, som det alltså verkar som där uppe.

Utan för att jag inte vet hur man gör!!

Jag vill ju verkligen få hem en massa coola tv-serier och framför allt: en massa schysst musik!

(Och en del pinsam också. Just nu är det Sally Oldfield som jag suktar efter…)

