Jag passade på att få en gratisresa till Limpan när mamman åkte hem, så nu sitter jag med en bedårande utsikt över en väg och ett parkeringsgarage i Limpan city…

Ett mail damp ner i inkorgen, och eftersom jag inte har så mycket spännande att blogga om tänkte jag att det väl kunde vara praktiskt att svara här…

3 saker du kanske inte visste om mig…

Tre jobb jag haft i mitt liv: Cafébiträde (på Siesta), mattant (på pansjohem) och vårdbiträde (inom hemtjänsten, på demensboende, korttidsboende och vårdboende)
Tre platser där jag har bott: Enköping, Limpan och Heidelberg
Tre serier jag gillar att se på: Grey’s Anatomy, Simpsons och Rättsläkare Jordan (men det sista skäms jag lite för…)
Tre favoriträtter: Lasagne, typ vad som helst som är grillat, stuvade makaroner!
Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: I soffan bredvid Barbatönt, i en biosalong med en påse godis i knät, eller var som helst där det är varmt!

