Jag vill bara sitta i lugn och ro och plugga när jag är på uni-bibblan. Är det för mycket begärt?

Kanske är det det.

Här befinner sig just nu inte bara jag, utan även en massa miffon.

Vad menas med det då?

Exempelvis nån som sitter och tar upp jättemycket plats vid datorerna, utan att använda en dator. Istället sitter miffot och skrevar v ä l d i g t mycket och ser allmänt miffig ut, mitt i gången mellan datorborden.

Exempelvis kan man trippa omkring på väldigt höga klackar, ha på sig en liten basker och med hög röst kommentera hur intressant allting är.

Jag känner mig lite retlig idag. Undrar just hur väl jag lyckas dölja det.

Edit: självklart sitter man stilla på sin plats också! Och håller inte på att gunga på sin stol. Eller jo, det kan man väl få göra. Men inte om man gör det för att kunna titta in i ”mitt” bås och läsa på min skärm! Lika lite som man läser andras brev glor man på andras skärmar! (Lite skoj, för nu när jag skrev det här slutade idioten kika på min skärm…)

