Hej.

Jag kanske borde vinka lite och berätta att jag inte befinner mig på golvet längre.

I själva verket har jag varit borta därifrån ett tag nu. Det har bara varit skönt att låta fingrarna vila från tangentknattrande ett tag.

Jag tror att jag är tillbaka nu i alla fall.

Vad som hänt på sistone behöver jag väl inte referera? Det är väl som vanligt, massor och ingenting.

Förresten! Om någon som läser det här tycker att det är dags för inflyttningsfest snart så måste jag säga att det har du alldeles rätt i! Vissa har fått tid, plats och datum sjuttielva gånger. Andra bara plats, eller kanske inte ens det. Känns det som att du är bjuden så misstänker jag att du är det! Min bristande kommunikationsförmåga har ingenting med oinbjudenhet att göra.

Tid: typ 19 eller så. Normal partajtid helt enkelt. Fram tills spriten tar slut. (Eller Cecilia Lind börjar allsjungas i köket…)
Plats: Barbaboningen bakom Data Affären. (Jodå. Det stavas så.)
Datum: 13/10. En lördag. (Jag fyller för övrigt 27 år och 7 månader då, och hoppas såklart på ivriga gratulationer på grund av denna stora händelse.)
Övrigt: Förfriskningar och tilltugg finnes. Skor bör avtagas. Musiken får man gärna ändra efter behag – bara man inte avbryter en låt som någon annan har satt igång. Sådant beteende är ett oskick som jag starkt vänder mig mot! (Jag – gubbstrutt? Nu förstår jag inte riktigt…)


Sådär. Ett livstecken och en inbjudan. Bara chokladen som saknas.

