Jag började skriva på värsta tråkiga inlägget om mitt strul med att få csn-pengar, men det blev så himla långdraget att jag raderade det! (Ibland inser till och med jag hur tråkig jag är!)

Nåja. Anledningen till att jag inte fått mina pengar är (som vanligt) en brist på kommunikation på universitetet, men nu är jag registrerad på min kurs och ska väl snart bli stadd vid kassa igen, som det så käckt heter.

När jag gick in på min sida på studentnätet för att dubbelkolla om jag verkligen var registrerad kunde jag inte låta bli att fnissa lite.

Jag läser tydligen X-svenska just nu!

Jag fattar inte riktigt vad det kan innebära. Men skojigt är det ändå. Jag tycker nästan att det låter lite snuskigt…

Annars händer inte så mycket. Internet hemma lyser fortfarande med sin frånvaro. Sannerligen lägre än glocalnet. (Eller rättare sagt: precis lika lågt som.)

