Efter några dagar utan internet började det klia ordentligt i mina fingrar, så jag har nu begett mig till universitetet för att slå mig ner framför en skärm ett tag. Det känns riktigt fint om än lite hackigt med tanke på mitt osmidiga handledsskydd. Efter åtta veckor inom vården har min stackars handled börjat göra riktigt ont. Bärandet av miljarder möbler och kartonger i söndags var kanske inte heller så bra.

Flytten gick jättebra och smidigt, mycket tack vare mina syskon (och svägerska) som kom hit och bar och släpade.

Den nya lägenheten är såå fin och såå stor! Jag älskar verkligen att bo där! Att vara sambo har än så länge gått finfint. (Säger jag efter tre dagars erfarenhet…)

Jag känner mig lite stressad just nu. Bibblan stänger om några minuter, så det har börjat spelas värsta märkliga musiken för att få ut folk härifrån.

Jag återkommer!

