Jag vaknade innan klockan hade hunnit ringa i morse (dvs för sisådär en kvart sen…) och blev så himla förvirrad av det att jag gick upp med en gång. På något vis känns det lite överflödigt med sovmorgon om man ändå inte har tid att somna om.

När jag öppnade kylskåpet och insåg att jag faktiskt har en massa ägg hemma kunde jag inte låta bli att dra fram en kastrull ur packningen. Snart vankas alltså äggfrukost.

Annat som vankas är: Panikpackande av de sista grejerna, bärande, kånkande och hissåkande hit och dit. Samt en del bilåkande i statoillastbil.

Som sagt, Glocalnet beter sig lägre än sig själva, så jag kommer inte ha internet hemma på en månad ungefär. (Schysst nog tar de däremot ut 495 spänn (plus 450 för telefonen) för att flytta mitt adhd-abonnemang. Alltid skoj att betala stora högar med pengar för kass service!)


Hej hopp på obestämd framtid!





*Klart att jag syftar på Strömstedts (???) låt Sista morgonen – eller hur?! ”Vi körde på en fågel och begravde den. Invid en sjö”

