Man skulle ju kunna lockas till att tro att jag har ett enormt rafflande socialt liv – eller kanske i alla fall ett arbete som kräver alla dygnets minuter av mig – när man tänker på hur dåligt jag har uppdaterat på sistone.

Men nej. Det kan jag väl knappast hävda är ens i närheten av sanningen. Visserligen var jag på kalas i lördags. Och jag är på jobbet några timmar nästan varje dag. Men mest beror min tystnad på gammal hederlig lathet!

Jag har helt enkelt varken ork eller lust att sitta här och knappra.

Snart är det flyttdags och jag är inte det minsta förberedd känns det som.

Alltså kan vi väl räkna med att jag snart kommer börja blogga utav bara sjutton, bara för att komma undan från sysselsättningar som att packa kartonger och skruva isär ikea-möbler…

Nu är det i alla fall läggdags!

