Två stora saker har hänt sen sist.

För det första har jag och Töntis firat vår artonmånadersdag. Det var hur mysigt som helst, med god mat, gott vin, levande ljus och ett ständigt pussande! Dessutom skulle vi ta en fin och romantisk bild – lite spontant sådär… Det var bara ett litet problem. Det blev bara mongobilder! Först kom bara halva huvudena med. På nästa bild bara Töntis huvud. Så såg jag galen ut….

Det är så jäkla jobbigt att lägga upp kort här (kolla i förra inläggett: texten blir helt omformaterad) så kolla in bilddagboken.se för att se alla korten!

Nå. Vad är det där andra jag har gjort då?

Jo.

Jag råkade visst gå på konsert.

Lill-Babskonsert närmare bestämt.

Om någon undrar vad 17 jag gjorde där hävdar jag bestämt att det var min storebror som tvingade mig!

(Trots att det egentligen var jag som berättade för honom att hon skulle komma till stan. Plus att det var jag som fixade biljetterna.)

Vi satt så dåligt till att jag inte tog några kort under konserten. Däremot tog jag ett gäng bilder efteråt, när hon satt vid utgången och sålde skivor och skrev autografer. Självklart ville jag ta ett fint kort på brorsan och hans kompis, så jag sa till dem att ställa sig närmre Lill-Babs. Hon blev helt ivrig och ropade på dem att komma intill. Till I. ropade hon till och med ”kom och sätt dig här!” och klappade sig på knät. Det missade dock storebror G, som trodde att I. hade blivit galen som bara slog sig ner henne!

Bilderna från evenemanget finns på ovan nämna adress!


Nu ska jag nog gå och lägga mig. Man blir trött av att träffa kändisar!

PS Inga bilder togs på mig tillsamans med Lill-Babs – finns det inte på bild har det inte hänt…

