…följetongen någonsin måste väl ändå sommarens väntan på tentaresultatet vara?!

Jag lämnade in min uppsats den tionde juni och har fortfarande inte fått någon kommentar på det jag skrivit.

Däremot har det på studentnätet, eller vad man ska kalla det, kommit en förklaring till varför det har dröjt så länge. Självklart är det den berömda mänskliga faktorn som ligger bakom det hela. Uppsatserna är rättade, kommenterade och betygssatta. Det är bara den magiska registreringen som inte har funkat.

Likadant har skett med betygen, som ska läggas in i ladok. De skickades till kurssekreterarens gamla adress (eller nåt liknande, fel adress var det i alla fall).

Men nu ska allting vara klart.

Mmm. Just det.

Tomt på kommentarssidan när jag gick in och tittade.

Men när jag gick in på min betygssida.

Hittade jag.

Ett lika välkommet som överraskande.

VG!!

Fy fan vad jag är bra!

