Känns helt sjukt att sitta framför datorn så här tidigt.

Men samtidigt börjar jag bli van efter den här sommaren….

Igår fortsatte jag vara lika trött som i måndags. Visserligen gick jag upp en aning tidigare, men så fort jag kom hem från jobbet vid halv fyra fetingdäckade jag!

Hade egentligen tänkt läsa nya numret av amelia och titta på bröstspecial, men det gick inte så bra. Efter några minuter tillsammans med tidningen sov jag hejvilt. Och det är faktiskt ingen överdrift!

Hade nämligen telefonerna bredvid mig. Trots att de inte var långt ifrån örat lyckades jag missa två samtal på ”vanliga” telefonen, ett på mobilen och ett sms.

Då är ändå min sms-signal 20 sekunder lång… (Muuu, muuh, muuh….)

Fy fasiken vad sjukt det känns att kolla på klockan, konstatera att den är tio i sex och att man då måste skynda sig som en tok för att inte komma för sent till jobbet som börjar 6:45.

