Man kan ju inte bara hålla på att fylla i en massa listor hela tiden.

Därför passar jag på att göra ett test istället…

(För övrigt så har jag faktiskt ett liv för en gångs skull. Ändå fyller jag bloggen med dret! Var på jättemysig picknick med Dampis igår. Synd bara att värmen tvingar en att dricka så mycket, för då blir man attans kissnödig! Och nog för att man kan va busig ibland, men kissa i den nya unis-parken kändes väl inte helt rätt…)

Så. Nu har jag äntligen tagit reda på om min hjärna är manlig eller kvinnlig. Blev faktiskt lite överraskad att jag är såpass mycket kvinna….

Your Brain is 53% Female, 47% Male

Your brain is a healthy mix of male and female
You are both sensitive and savvy
Rational and reasonable, you tend to keep level headed
But you also tend to wear your heart on your sleeve

PS En hälsning till dig som inte vill kallas för Gurkan, som jag kallar Gurkan bakom ryggen hela tiden ändå… Hoppas resan blir jättefin! Men med ett sällskap som det du kommer ha så kan det väl bara bli bra?!

