Jaha.

Då var det dags att sätta igång med den härliga jobb-period som jag skrev om igår. Dvs jobba fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag och torsdag!

Usch, jag är så himla osugen på att jobba! I alla fall på att jobba sååå mycket…

Särskilt med tanke på att Töntis snart kommer hem.

Och då vill man ju faktiskt inte jobba. Då vill man pussas!!!

Igår skrev jag om 1999. Här kommer en bild från 1998. Jag ligger i gräset på Hultsfredsfestivalen och är full med ”boss”. Det som på andra dialekter även heter bôs. Eller skruffs. Grässkräp typ. Jag är precis lika lycklig som jag ser ut.

(PS Tack Barbadamp för hjälpen med melodifestivalen! Klart att jag sa juuuust deeeeet när jag läste! Inte så konstigt att jag tyckte att det var för mycket svensktopp då! (På den tiden var ju svensktoppen bara dansband.))

