Hi hi!

Idag har jag stulit min idé från en annan blogg. Det hela går ut på att söka på sitt eget namn på google. Jag valde att skriva ”Ella är”. Och har kommenterat i kursiv text.

Då kan man få så här spännande resultat:

  • Ella är dum mot mig – Det var verkligen inte meningen att vara dum mot dig, vem du nu är!
  • Ella är nu ett av de 70 vanligaste tilltalsnamnen – Och jag som inte ens har det som tilltalsnamn!
  • Ella är en hund som ”bär sig själv” genom livet så hon flyttade in i vårt hem och hus utan synbara besvär. – Näe, jag är väl ingen hund heller! Och var har jag flyttat in?!
  • Ella är redan på väg ut – Jag tänkte faktiskt stanna kvar inne idag!
  • Ella är tretton år och går i sjuan. – Eller kanske 26 och läser till lärare?!
  • Ella är min bästis, en av mina närmsta vänner verkligen. – Alltid kul att veta, synd att jag inte känner den som skrivit det…
  • Ella är pigg och glad redan kvart i sex på morgonen. – Nja, tveksamt va? Vaken är jag visserligen då, men pigg och glad?!
  • Ella är verkligen vacker. – Ååååh, tack!
  • Ella är kär i Julio. – Nope, Barbatönt heter han faktiskt, min latino lööööver!
  • Ella är helt klappbar numera och gillar det dessutom. – Självklart! Bara att klappa mig. Fråga bara Töntis först!
  • Ella är frisk och hon väger över sex kilo. – Jo, så mycket kan jag avslöja om min vikt!
  • Ella är en kreativ filur som klättrar överallt – Det där med klättrandet är väl det jag är mest känd för…

Och det som kanske är mest överraskande av allt:

  • Ella är en tvättbar flergångs inkontinenstrosa med absorberande gren – Ha ha ha ha ha ha ha!!!
