Det känns konstigt att jag redan har varit i Linköping en vecka!

Att det är ganska exakt, på sisådär en halvtimme när, en vecka sen jag och Barbatönt klev av tåget.

Dagarna har gått otroligt snabbt. Men samtidigt har jag ingen ångest eller så över det. Trots allt har jag hunnit med ungefär det jag hade hoppats på. Träffat de jag velat träffa. Druckit öl där jag velat. Druckit kaffe där jag velat. Käkat kebab med rosa sås, precis sån som jag brukar längta efter som fyllemat.

Idag funderar jag på ett äventyr av det stillsammare slaget. Typ en cykeltur och kanske ett litet möte. Får se. Känner mig lite tveksam, men ändå sugen. (Näe, ingen otrohetsaffär i buskarna… Det har med gamla jobbet att göra. Och samtidigt som jag är nyfiken så vill jag nog egentligen inte visa upp mig…)

Närmaste planeringen är att se till att ha nåt annat än pyjamas på mig…

