Och livet lunkar på i sakta mak.

Har varit och fikat med barbafarfar idag, islatte, som jag tycker att det ska va nu på sommaren. (Även om den var mycket godare när Henrik jobbade på caféet. Snacka om att jag börjar slita ut mina ställen…)

Kikat på skor också. Alltid lite skoj när farfar och jag gör det. Allt jag gillar tycker hon är ”pissfult” (hennes egna ord) och allt hon gillar tycker jag är skitfult (mina egna ord)… Ungefär två par tror jag att vi kom överens om att de var fina. Men i olika färger…

Skulle va lite duktig också och göra ärenden. Inte så smart att göra under lunchen kanske… Så nu sitter jag och väntar på att den ska ta slut. Lyxigt att bo mitt i stan så att det inte gör nåt att gå fram och tillbaka!

Barbatönt har lämnat ett litet hål i mitt hjärta. Saknar honom massor!! Inte förrän midsommar kommer vi ses. Det är lååångt tills dess!

