Barbafjant är lite upprörd just nu.

Har nämligen skrivit och postat två bloggar tidigare idag, men båda gångerna har den härliga sidan som bloggen ligger på vägrat ta emot informationen.

Men men. Jag testar igen. (Tredje gången gillt?!)

Har varit lite duktig idag. Barbadamp och jag var på arbetsförmedlingen sådär som man bör första dan på sommarlovet. Sen var vi på universitetet för att se om hemtentan gick att hämta ut än, men expeditionen hade klämdagslathetsledighet så vi var där helt i onödan.

Därefter var jag inte särskilt duktig alls. Efter att ha ätit resterna av gårdagens bakfyllepizza stendäckade jag!

Men, käck och rask som jag är gav jag mig ut på lite äventyr och besökte två män som jag aldrig hälsat på förut. Eller jo, en av de har jag hälsat på, för han är kombo med Barbasohl. Men nu var hon inte hemma, det var däremot min mobilladdare som sovit över där några nätter. Sen plingade jag på hos Barbatönts polare och gav honom en present. Han verkade rätt glad över gåvan, även om den bestod av hans egna filmer som via Töntis hamnat hemma hos mig.

I övrigt har jag varit lite lagom lat idag. Pratat en massa i telefon. Ätit grönsaksdipp de Luxe.

Och bokat tågbiljetter! Så imorrn bär det av hemåt Limpköping! Ska bli skoj att återse stan igen. Särskilt i sällskap med älsklingen!

Nu är det nog dags att packa!

