Hå hå. Jag kom just på en lysande idé!

Eller… egentligen är den faktiskt urbota dum. Men. Jag får iaf lite rast från hemtenta-eländet!

För det tar tid att fylla i en lista! Massor med tid…

Here it comes. Ännu en lista.

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Näe, känner inget större behov av att skämma ut mig offentligt mer än jag redan gör…
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren!!! Och våren och sensommaren. Vintern kan dra åt h-e!!
Brukar du sjunga i duschen? Mindre än man kanske kan tro…
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Jag kan faktiskt stå ut med hockey. Men helst slipper jag!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Näe, alldeles för realistisk för det. Men kåt kan man väl bli rätt kvickt däremot!

Vad är viktigast för dig? Att jag mår bra och att de jag tycker om mår bra. Och att jag har en slant på kontot så att jag slipper ångest över det.
Laddar du hem musik och film från internet? Näe. Inte av moraliska skäl – jag vet bara inte hur man gör!
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Köpa skor för flera tusen!! Och läppglans! Sen skulle jag nog få dåligt samvete och ge en del till välgörenhet. Och bjuda polarna på kalas så klart!!
Vad är det bästa med julafton? Alla paket så klart!! (Nån som förväntade sig nåt mer moget svar från mig?!)
Tänker du mycket på ditt utseende? Gör inte alla det?!

Vad får dig att slappna av? Massage. Pussar i nacken. Rödvin. Helst allt i kombination!
Är du mörkrädd? Inte ett dugg!
Bär du glasögon eller kontaktlinser? Både och. Men inte samtidigt.
Vilken färg är snyggast? Kan inte bestämma. Svart. Eller rosa. Eller rött.
Tycker du matte är svårt? Är rätt bra på huvuräkning så länge det gäller plus och gånger, men usel på division.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Inte alls, men det är skoj ibland.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Massor med pengar. Eller ett körkort.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Oftast runt åtta. Sen blir jag trött vid tio och sover några timmar till:-)
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Eeh, nej.
Hur många gånger har du fuskat på ett prov? Två som jag kan komma ihåg. Antagligen är det många fler gånger…

Bor du utomlands? Nja, nog för att Värmland kan kännas lite avlägset ibland. Men, nej.
Har du piercing? Jepp. Har haft 21, men är nu nere i 7 ”aktiva”. (Har fortfarande fler hål i öronen än jag använder.)
Var skulle du helst vilja ha piercing? Är väl rätt nöjd, men skulle kunna tänka mig naveln igen. Eller tragus (dvs ”flärpen” i örat).
Bråkar du och dina syskon ofta? Nope, vi är löjligt sams.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Jag själv så klart! Utan mig vore jag ju inte jag! Men Farfar och Barbatönt kommer rackarns tätt efter!

Läser du ofta böcker? Inte nu längre. Om inte kursliieratur räknas. Sen januari har jag läst tre hela böcker och påbörjat två.
Vad föredrar du för sorts filmer? Bra filmer. Så länge Jim Carrey inte är med brukar det funka!
Vad slösar du mest pengar på? Mat. Och vin. Och cigaretter.
Vill du gifta dig? Kanske. Om jag slipper ha ett stort bröllop.
Vill du ha barn? Vet ej. Inga dörrar varken öppna eller stängda för det.

Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma? He he. Stänger den inte ens alltid…
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Lite förtjust i Grey’s Anatamy. Och så hederliga gamla Simpson’s också. Annars är det ju mest skit på TV.
Vilka länder har du varit i? Norge, Danmark, Tyskland, Frankrike, Spanien, Grekland, Italien, England. Hmm, Cypern, det är också Grekland va?
Vilka husdjur har du haft innan? En undulat, vid namn Alfons. Brorsans undulat hette Albin och visade sig vara en kvinna… Samt en massa akvariefiskar, som var rätt tråkiga. Det suger att va allergisk mot pälsdjur!
Solar du ofta? Näe. Tycker solbränna är överskattat. Så länge jag får lite fräknar på näsan är jag nöjd.

Är du bra på att laga mat? Hyfsat.
Var badar du helst? I badkar. Annars föredrar jag sjöar framför hav och pooler.
Vad dricker du för alkohol? Typ det mesta. Rödvin är nog allra godast.
Vad använder du för droger? Inga alls. Har aldrig ens prövat.
Vilka djur är du mest rädd för? Inga. Men tycker att duvor är vääääldigt äckliga.

Vilken musikstil tycker du bäst om? Rock. Electropop. Och svenska visor. Det mesta som inte kan höras på skvalradio.
Vilka språk kan du? Svenska, tyska, engelska. Och rövarspråket. Och så kan jag säga ”ekorren luktar öl” på svenska, danska, tyska, engelska, spanska, franska, finska, ryska.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nja, bröt armen när jag var fyra.
Vilken kändis är hetast? Johnny Depp i Pirates of the Carribean. Annars är jag inte mycket för att dregla i filmer. Föredrar att njuta av filmen.
Gillar du att dansa? Är nog mer en barhängare. Men visst, vissa kvällar har jag dansat fyra timmar i sträck. (Sånt som mina nuvarande kompisar har svårt att tro…)

Vad har du för klädstil? Proper lodis.
Är du flygrädd? Inte ett dugg! Älskar att flyga!
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Så länge det inte regnar ute är det väl okej.
Hur vig är du? He he.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.

Vilken är din favoritglass? Magnum yoghurt fresh och Tip Top hamnar på delad första plats.
Tror du på ett liv efter döden? Jag vill iaf göra det.
Vilket kaffe sörplar du helst? Latte, med kardemumma.
Vilket mobilmärke föredrar du? Har Nokia nu, och det är väl okej.
Vill du gå ner i vikt? Jepp!

Vad har du för personlighet? En ganska förvirrad. Samtidigt sprallig och ibland väldigt seriös.
Har du varit deprimerad? Jo, läkaren sa att det var det jag led av…
Tycker du om sushi? Har aldrig provat, är ju allergisk mot fisk, så jag vågar inte prova på restaurang om de skulle använda samma kniv eller så.
Tror du på livslång kärlek? Absolut!
Vad äter du helst när du ser på film? På bio: lösgodis. Hemma: chips.

Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Vore ju schysst att bara vara asbra på någon, men träna – nääe…
Har du tandläkarskräck? Kan man väl inte påstå. Har somnat i stolen en gång… (Med munnen full av redskap och bommullstussar.)
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kvälls!
Var är du född? På Enköpings BB.
Vilken hårfärg har du naturellt? Cendré. (Dvs beige…)

Biter du på naglarna? Biter sällan. Men smågnager ofta.
Är du beroende av något? Internet och choklad.
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Mailen och ett gäng bloggar.
Hur ofta motionerar du?HAHAHAHAHAHAHA (räknas det att man skrattar så mkt åt frågan att magmusklerna arbetar?)

Så där ja! Så har jag snott ytterligare lite tid från hemtentan! Och ni har fått lära er nåt nytt om mig kanske.

