Nog för att jag kände mig lite trött när jag kom hem från skolan.

Men jag trodde inte att jag skulle somna som en stock under tidningen. För att sova fram tills nu.

Konsulterade termometern för att se om det var nåt synd om mig, men det var det inte. Inte så mycket iaf, nån halv grad bara. Tillräckligt för att man ska känna sig risig, men inte nog för att vara sjuk…

Har för övrigt varit hos en tant doktor idag och visat upp min handled. Alltid skoj att få reda på – 6 år i efterhand – att den faktiskt kunnat åtgärdas då knölen var mjuk. Tanten tyckte iaf att jag ska visa upp den för min doktor (för hon var egentligen inte alls nån doktor, utan sjuksköterska på studenthälsan) nästa gång jag går dit.

(Och om nån vill läsa om handledsknölar kan man göra det här!)

Hade trott att det skulle bli en produktiv dag idag. Men näe. Frågan är om jag ens orkar kolla på hemtentan. Hade ju tänkt göra det idag, men nu känns det inte helt osannolikt att jag går och lägger mig om en kvart och vaknar halv nio imorgon bitti!

