Som vanligt när det är helg har det blivit väldigt lite skrivet.

Kan det vara så att jag har ett liv?

Ja, minsann. Jag tror att det är så.

En sammanfattning av helgen kan väl se ut nånting såhär:

Fredag: har ni redan läst om!

Lördag: shopping med mamma (en top, en klänning och två par byxor!) och första mötet mellan henne och Barbatönt! De skötte sig finfint båda två så jag behövde varken skämmas för min smak eller mitt påbrå… (Och Töntis fick VG av mamman!)

På kvällen kalas, som var lite konstigt, men bortsett från dryga människor som inte hälsade så var det jätteskoj! Kvällen avslutades på ett härligt pensionärsaktigt sätt – Töntis, Dampis och jag tog sista bussen hem. Sista kvällsbussen alltså. Inte nattbussen.

Söndag: sooovmorgon! Dessutom har jag cyklat lite vilse. Och pluggat. Och varit hos morbror och moster. Och jobbat. Och missat en buss.

Nu ska jag plugga lite mer. Och sen ska jag sova som en tok!

