Usch och fy 17!

Det är nånting konstigt med mig just nu. Vaknar aptidigt (som nu alltså) varje morgon. Jag antar att det beror på något så enkelt som att det faktiskt blir väldigt ljust i min lägenhet vid den här tiden.

Oftast brukar jag dock kunna somna om rätt snabbt. Men inte idag. Jag upptäckte att jag under natten fått ett sms. Ett sms som gjorde mig väldigt ledsen och upprörd. Ska dock vara vuxen nog att inte svara nu. I så fall kommer jag skriva en hel del som jag egentligen inte menar.

Man ska verkligen aldrig ta folk för givna. Ändå är det så lätt att halka dit och göra det ibland. Tänker jag efter en stund så kan jag nog känna att jag har gjort det, men den omedelbara instinktiva tanken blir så klart ”men du då?! vad har inte du gjort mot mig?!”.

Men som sagt, jag ska ta och lägga mig snart igen. Förhoppningsvis sova nån timma till. Och när jag vaknar veta vad jag ska svara.

